tirsdag 18. september 2007

Finn.no 18. september 2007

Jeg føler at jeg gjentar meg selv: Ny all time high i Oslo i dag igjen... Begynner å bli en vane :-)

Nå får vi se hva rentenedsettelsen i USA betyr både for dem og for oss. Reaksjonen i kveld på NYSE er meget positiv, men jeg tror kanskje den store nedsettelsen måtte til fordi helsetilstanden i den amerikanske økonomien er verre enn de fleste tror.

Blir det et lite løft i det meget trege norske boligmarkedet av dette (fordi renten i Norge kanskje ikke blir satt opp så høyt som tidligere annonsert)?

Dagens tall:

Til salgs Oslo: 3327
Nye Oslo siste døgn: 151
Til salgs Akershus: 1581

2 kommentarer:

Anonym sa...

Takk for en interessant blogg!

Du postet for en tid siden en graf for boliger til salgs i Bergen (2006 vs 2007). Jeg vil sette stor pris på å få en oppdatering av denne grafen (helst på jevnlig basis).

JS

Makroøkonomen sa...

Nå er grafen oppdatert + også de andre største byene + hele Norge samlet.